11 febrero 2011

Email de Eduard Rodés



De: Eduard Rodes [mailto:e_rodes@yahoo.com]
Enviado el: viernes, 11 de febrero de 2011 0:20
Para: pedro@menorcaoptimist.com; juan magro
Asunto: Entrenament del cap de setmana

Benvolguts Pedro i Juan

Us escric aquest mail per agrair-vos els dies que vaig estar amb vosaltres i els nens. No ho he fet abans perqué estic realment atrafagat de feina, i estaré així fins que s'acabi la regata que estic organitzant, l'Eurocup de 29er a Sant Carles de la Ràpita els dies 18 a 20 de febrer.

Inscripcions d'última hora, pagaments i cobraments, personal oficial i voluntari, trofeus visites de promoció, allotjament dels oficials i els participants material que haig d'entregar a alguns regatistes que me l'han comprat expresament per a la regata... dimarts vaig a Sant Carles i entre el mateix dimarts i divendres haig d'anar a fer una presentació de la regata i la classe 29er a 5 col·legis i a sobre em faran una entrevista per la ràdio!! Els de Sant Carles s'ho han pres molt seriosament i volen aprofitar aixó per fer promoció de l'esport i del poble.

I entre mig d'aquesta feinada tremenda m'he pogut passar 3 dies fantàstics al vostre club, amb l'ambient tan meravellós que teniu amb els nens i els pares. Han estat com un respir, un descans que m'ha ajudat a reprendre la feina amb més ganes i energies. I a sobre he fet el que realment m'agrada: entrenar nens.

M'ho he passat tan be, que m'entren ganes de repetir-ho. Si els nens volen (i els pares també, naturalment) podriem orgnitzar un altre entrenament junts. Ja en parlarem.

De nou, moltes gràcies a tots dos i si us plau, doneu els meus més càlids records a tots els nens.

Teniu un Club fantàstic, amb un grup de regatistes molt i molt maco. Realment esteu fent una feina impressionant. Les meves felicitacions per tot aixó.

Una abraçada,
Eduard Rodés
Tlf: +34 639.493.233
Skype: Velanium

No hay comentarios:

Publicar un comentario